کد خبر: ۱۳۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی فعالیت‌های یک هفته اخیر رئیس‌جمهور آمریکا را پیش از ابتلا به کرونا به تصویر کشید.
ترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجا‌ بوده است؟ + تصاویر

رئیس جمهور آمریکا که ماه‌ها تلاش می‌کرد در راستای مقاصد شخصی ویروس کرونا را دست کم بگیرد، بالاخره در دام این ویروس مرگبار افتاد. او از روز گذشته به کرونا مبتلا شده و بنا به آخرین خبر‌ها شب گذشته به بیمارستان نظامی ملی والتر رید در مریلند منتقل شده است.

پس از انتشار خبر ابتلا ترامپ به کرونا، بسیاری از مقامات آمریکا از ترس ابتلا به کرونا آزمایش دادند. پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی ان ان در گزارشی تصویری جریان فعالیت‌های یک هفته اخیر ترامپ را به تصویر کشید. ترامپ آخرین بار روز پنج شنبه در بازگشت از نیوجرسی در انظار عمومی دیده شد.

نکته جالب توجه اینکه ترامپ در تمامی این تصاویر بی اعتقادیش به ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را ثابت کرد.

ترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویر

ترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویرترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویرترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویرترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویرترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویرترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویرترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویرترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویرترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویرترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویرترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویرترامپ یک هفته پیش از ابتلا به کرونا کجاها بوده است؟ +تصاویر

 

برچسب ها: ترامپ ، کرونا ، عکس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار