کد خبر: ۱۳۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه مهار ویروس کرونا نیازمند همت عمومی است گفت: مکان‌هایی که اجتماع بیشتر است باید با حساسیت مدیریت شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان مرتضی سیاهوشی ظهر امروز در ستاد مقابله با کرونا دو نعمت بزرگ انسان را سلامت و امنیت دانست و اظهار کرد: امنیت ملت و کشور ما ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و سپس با فتنه‌های مختلف به خطر افتاد؛ اما ملت ولایی ایران در قالب یک همت عمومی دفاعی ناب و مقدس را خلق کردند و با شکست پی‌در پی دشمنان امروز به الگوی جهانی مبدل شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز هم کشور ما به یک همت عمومی مثل دفاع مقدس برای مقابله با کرونا نیاز دارد افزود: امروز سربازان خط مقدم ما مدافعان سلامت هستند و ما باید مدافعان و یاریگران مدافعان عرصه سلامت با به کارگیری پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه همه ما به عنوان یکی از افراد این جامعه در قبال سلامت همه آحاد مردم با وجود ویروس کرونا مسوول هستیم، تاکید کرد: رعایت همه اصول تاکید شده ضمن حفظ سلامت فرد و خانواده آن، سلامت را به دیگر افراد جامعه هدیه می‌دهد.

وی با تاکید بر ایجاد حساسیت در بین افراد جامعه نسبت به خطر کرونا بیان کرد: با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی باعث به خطر افتادن جان مردم شویم و باید پاسخگوی خداوند باشیم پس این مهم باید مورد توجه همه قرار گیرد.

سیاهوشی با بیان اینکه کنترل ویروس کرونا تنها کار یک یا چند نهاد نیست؛ بلکه نیاز به همکاری، تعامل و همیاری همه دارند بیان کرد: با اقناع‌سازی باید مردم را پای کار آورد، با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به طیف‌های مختلف تلاش کنیم در این عرصه از جنگ نرم هم پیروز میدان شویم.

وی خواستار ورود جدی اصناف به منظور کنترل ویروس کرونا در بین جامعه هدف شد و با تاکید بر اینکه مکان‌هایی که اجتماع بیشتر است باید با حساسیت مدیریت شوند گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارائه خدمات به ارباب رجوع باید دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ 3140/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار