کد خبر: ۱۳۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد
بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از تشکیل ۱۳ پرونده اقتصادی طی ۶ ماه نخست سال جاری در خراسان شمالی با ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا مظاهری پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در محل ستاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: طی ۶ ماهه اول سال جاری، مجموع جرایم در قیاس با مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی به افزایش نزاع و درگیری در استان اشاره کرد و گفت: در این حوزه ۱۴ درصد رشد را شاهد بوده‌ایم و اکنون در رتبه ۷ کشور از نظر میزان نزاع به نسبت جمعیت قرار داریم.

وی از دستگیری بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ سارق طی شش ماه گذشته خبر داد و افزود: سارقان بیشترین زندانیان استان را تشکیل می‌دهند و طی این مدت ۶ باند سرقت حرفه‌ای مورد ضربه نیروهای ناجا و آگاهی قرارگرفته‌اند.

مظاهری در ادامه به کاهش ۵۳ درصدی قتل‌ها و کاهش ۷ درصدی تجمعات غیرمجاز در خراسان شمالی اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه جرایم جعل و کلاهبرداری بالغ‌بر ۸۳ درصد کشف جرم شده و همچنین در بخش پرونده‌های قاچاق کالا، تاکنون ۸۲۱ پرونده به ارزش بالغ‌بر ۸ میلیارد تومان و در حوزه زمین‌خواری، احتکار و اختلاس نیز ۱۳ پرونده جرایم اقتصادی باارزش بیش از ۵ میلیارد تومان تشکیل‌شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان داشت: در حوزه تصادفات درون‌شهری ۲۹ درصد تصادفات منجر به فوت و ۳۸ درصد متوفیان تصادفات درون‌شهری کاهش یافته است؛ همچنین تصادفات جرحی ۲۴ درصد و مجروحان نیز ۲۴ درصد کاهش داشته است.

وی در انتها از کاهش متوفیان تصادفات برون‌جاده‌ای نیز خبر داد و گفت: کاهش ۲۵ درصدی تصادفات جرحی و ۳۰ درصدی مجروحان نیز ثبت شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار