کد خبر: ۱۳۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای موفق طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان، گفت: در این طرح بالغ بر 97 متهم تحت تعقیب دستگیر شدند.

محمود علیفر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اجرای مقتدرانه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان گنبدکاووس با هدف ناامن کردن فضا برای مجرمان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های پیشگیری از وقوع جرم انجام اقداماتی به منظور ناامن کردن فضا برای مجرمان و اخلال گران نظم و امنیت عمومی است.

وی با بیان اینکه در این راستا دستگیری سارقان، اراذل و اوباش، متهمان تحت تعقیب و متواری، خرده‌فروشان مواد افیونی و ... به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت، افزود: تمام تلاش ما این است که با اجرای این طرح‌ها بتوانیم گام‌های بلندتری برای برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان برای شهروندان عزیزمان برداریم.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در راستای اجرای این طرح و با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ۱۴ سارق شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: این سارقان در مراحل بازجویی به ۴۷ فقره انواع سرقت از جمله سرقت از اماکن خصوصی، موتورسیکلت، سرقت از معابر عمومی، قطعات خودرو، کابل برق و ... در سطح شهرستان اقرار کردند.

علیفر از پاکسازی ۱۷ نقطه آلوده و دستگیری ۵۲ خرده‌فروش مواد افیونی و معتاد متجاهر خبر داد و گفت: در این بخش از اجرای طرح نیز علاوه بر دستگیری مجرمان فوق، یک کیلو و ۳۱۳ گرم انواع مواد مخدر از پاتوق‌های این افراد کشف شد.

وی در تشریح سایر اقدامات و توفیقات طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان گنبدکاووس، ادامه داد: ۹۷ متهم تحت تعقیب نیز در این طرح دستگیر شدند که در کنار آن ۲۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شده است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه ماموران پلیس در سطح این شهرستان هیچ‌گونه مماشاتی با اخلالگران نظم و امنیت مردم نخواهند داشت، تصریح کرد: به تمامی کسانی که برای هیجان و بعضا قدرت‌نمایی اقدام به برخی تخلفات در سطح شهرستان می‌کنند توصیه می‌کنیم به هیچ وجه قدم در این مسیر نگذارند که با برخورد سخت و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/83014

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار