کد خبر: ۱۳۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
جلسه بررسی روند اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن استان البرز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز :  این جلسه در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز و با حضور «تقی رضایی» مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز، «علی اکبر محرابیان» رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی حضرت امام (ره)، «احمدی پرگو» نماینده شهرداری کرج، «علیرضا صنوبر» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، «مسعود حق لطفی» مدیر عامل شهر جدید هشتگرد، «مهدی بلوچی» مدیر شعب بانک مسکن استان البرز، شهرداران شهر جدید هشتگرد و فردیس، معاونت مسکن و ساختمان، معاونت املاک و حقوقی و تعدادی از رؤسای ادارات تشکیل شد.

ابتدا مدیرکل راه و شهرسازی البرز گزارش مختصری از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان ارائه داد و در خصوص آماده‌سازی و عملیاتی شدن پروژه‌ها و دریافت پروانه‌های ساخت مطالبی عنوان کرد.

پس از آن «مهدی حسنی» معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در خصوص نقشه‌ها و طراحی و معماری سازه‌های طرح اقدام ملی مطالبی را بیان نمود.

در این جلسه علی اکبر محرابیان نیز به ارائه گزارش اقدامات ستاد اجرایی در خصوص ۴۰۰ واحد پروژه فردیس، ۱۳۶۰ واحد در منطقه حسن آباد کرج و ۲۰۰۰ واحد در شهر جدید هشتگرد پرداخت و گفت: باید پبگیری‌ و هماهنگی‌ لازم بین شهرداری‌ها، نظام مهندسی و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک صورت پذیرد تا پروانه ساخت از طرف شهرداری‌ها با لحاظ کردن تخفیف در عوارض صادر شود و در اسرع وقت عملیات اجرایی شروع و شیوه‌نامه به ترتیب اجرایی شود.

حق لطفی مدیرعامل شهر جدید هشتگرد، طالبی نماینده ستاد اجرایی و هر کدام از اعضاء در خصوص حیطه وظایف خود مطالبی را عنوان و راهکارهای مناسب ارائه کردند.

همچنین مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان شهرداری کرج، سازمان نظام مهندسی و راه و شهرسازی جهت هماهنگی و پیشبرد هر چه سریعتر اهداف طرح اقدام ملی تشکیل و مسئولیت این کمیته نیز به «مهدی حسنی» معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز محول شود.

46

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار