کد خبر: ۱۳۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
فرماندار دنا به همراه رئیس شبکه بهداشت ودرمان دنا به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، فرماندار دنا و رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دنا دیدار و از نزدیک از زحمات سرهنگ رستمی و همکارانش تقدیر و تشکر کردند.

پناهی فرماندار دنا ضمن تبریک هفته  نیروی انتظامی گفت: امنیت خوبی در سطح شهرستان داریم آن هم  به دلیل زحمت شبانه روزی پلیس است.

پناهی گفت: در بحث کشفیات نیروی  انتظامی شهرستان واقعا نمره  قابل قبول می دهیم و قابل  تقدیر هستند که کشف سرقت احشام و دیگر اموال سرقتی از جمله اقدامات مهم آنها بوده است.

فرماندار دنا افزود: نیروی انتظامی شهرستان دنا از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در بحث استقرار ایستگاه های غربالگری سنگ تمام گذاشتند و تا آخرین روز استقرار این ایستگاه ها همراه کادر درمان بودند.

پناهی گفت: بحث دوربین های مداربسته از اولویت های مهم در شهر سی سخت است که باید در ورودی های شهر سی سخت این دوربین ها هر چه سریعتر جهت نظم و امنیت بیشتر نصب گردد.

سرهنگ رستمی فرمانده نیروی انتظامی دنا گفت: نیروی انتظامی شهرستان دنا به صورت شبانه روزی آمادگی کامل دارد تا برای حفظ نظم و آرامش مردم شهرستان خدمت کند چرا که این مهم جزء وظایف خطیر نیروی انتظامی است.

رستمی گفت: نیروی انتظامی شهرستان دنا بدون تعارف با سارقان و کسانی که بخواهند آرامش مردم را بر هم بزنند برخورد قاطع خواهد کرد و تحویل مراجع قضایی می‌دهد.

ظفر پریسای رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا هم در این دیدار گفت: زحمت کشان نیروی انتظامی، حافظان نظم و امنیت هستند که امنیت خودمان را مدیون آن‌ها هستیم.

وی گفت: از ابتدای شروع ویروس کرونا نیروی انتظامی شهرستان دنا پا به پای کادر درمان نسبت به رصد و کنترل جاده ها با ما همراه بودند که سهم مهمی در کنترل این بیماری دارند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار