کد خبر: ۱۳۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.

متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است:

۱۴۰۰ سال از ابلاغ پیام وحی به خاتم انبیاء حضرت رسول اکرم (ص)  می‌گذرد، پیامی که ابلاغ رحمت و مودت بین انسان هاست و عالی ترین و زیباترین مضامین را با خود به همراه داشته است. 

این رسالت از همان روزهای آغازین دعوت به اسلام و ظهور دین مبین، صاحبان زر، زور و تزویر که منافع مادی و دنیوی خود را در مقابل آرمان هایی همچون عدالت، معنویت و آزادی در خطر می‌دیدند به انحاء مختلف به مخالفت و دشمنی وا داشت، غافل از این که خداوند متعال پشتیبان این نور آسمانی و  الهی است. 

بعثت در برهه ای از تاریخ روی داد که جهان با جاهلیت و بربریت مصادف بود و اینک نیز جهان در آغاز قرن بیست و یکم  شاهد جاهلیت مدرنی است که جایگزین جاهلیت عصر بعثت شده است.

پس از محکومیت های جهانی در حالی که باید شاهد جمع‌آوری و جلوگیری از چاپ نشریه موهن به ساحت پیامبر اکرم(ص) در فرانسه می‌بودیم اما اعمال برخوردها و استانداردهای دوگانه موجب شد این تفکر شرک آمیز و ضد دینی در نظام آموزشی  این کشور نیز رسوخ  و بروز یافته و تبلیغ  گردد. 

تمامی این رویدادها گواه آن است که رشد روز افزون اسلام خواهی و اسلام گرایی، وجدان های آگاه و بیدار را بر پایه آموزه های وحیانی رشد و گسترش داده و موجب گردیده دولتمردان و هدایت کنندگان اصلی حرکت شوم به صورت علنی وارد میدان گردند و چهره واقعی و ننگین خود را رسوا سازند.
افراط ‌گری و هتک حرمت ساحت پیامبر (ص)، دو روی یک سکه اند که توسط صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی علیه اسلام ناب به کار بسته شده است.

در افراطی گری جسم انسان ها و در اهانت، روح و تفکر بشریت هدف قرار می گیرد، مدعیان دروغین حقوق بشر به بهانه آزادی بیان هتاکانه ترین اقدامات، جنایت ها و خباثت ها را انجام می دهند و در مقابل کوچک ترین مخالفت و انتقاد، سخت ترین مجازات ها و برخوردها را اعمال می دارند و این در حالی است که خود را مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر نیز می نامند.

گناه بزرگ و نابخشودنی حمایت کنندگان از این اقدامات که با نقاب آزادی بیان و مدرنیته، به تایید و تشجیع اهانت کنندگان پرداخته اند، مسلماً موجب اندوه و پاسخ  مسلمانان، آزادیخواهان و عدالت جویان در جهان خواهد گردید و اتحاد و انسجام روزافزون مسلمانان، بیداری آحاد جوامع اسلامی، محکومیت جهانی این حرکات شوم و ... را که به ارزشمند ترین و بالاترین مخلوق بشر اهانت می کنند به دنبال خواهد داشت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی همان گونه که قبلاً نیز بیان داشته است، ضمن محکوم کردن این جنایت و اهانت بزرگ، از تمامی مسلمانان می خواهد با حفظ هوشیاری و آگاهی طراحان این توطئه های ضد اسلامی را ناکام گذارند.

علی اکبر ولایتی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار