کد خبر: ۱۳۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
  کار مسئولان استقلال تقریبا در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیستم به پایان رسیده و تنها بازیکنی که هواداران در انتظار حفظ او در ترکیب تیم هستند، علی کریمی است.

 به گزارش جام نیوز، کار مسئولان استقلال تقریبا در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیستم به پایان رسیده و تنها بازیکنی که هواداران در انتظار حفظ او در ترکیب تیم هستند، علی کریمی است. ستاره آبی ها در لیگ نوزدهم که عملکرد و آمارهای فوق العاده ای در ترکیب استقلال به جا گذاشت و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ نوزدهم محسوب می شد، در پایان مسابقات فصل گذشته قصد جدایی کرد.

 

کریمی در آن مقطع اعلام کرد که می خواهد فوتبالش را در یک تیم خارجی دنبال کند. او پیشنهادهایی از تیم های قطری و ترکیه ای نیز داشت اما با این تیم ها به توافق نرسید تا تقریبا بحث لژیونرشدنش منتفی شود.

 

از این رو بعد از اردوی تیم ملی فوتبال و بازگشت کریمی به ایران مسئولان استقلال بار دیگر مذاکرات خود با این ستاره را از سر گرفتند و خواهان تمدید قرارداد او شدند. استقلالی ها پیشنهاد جدیدی به کریمی ارائه کردند و مذاکرات میان دو طرف در جریان است. از طرف دیگر توافقات نسبی نیز میان آنها حاصل شده است.

 

در این خصوص گفته می شود که کریمی با محمود فکری سرمربی آبی پوشان نیز درباره ماندن در استقلال صحبت کرده و همه شرایط برای تمدید قرارداد او مهیا است اما گفته می شود یک مساله مهم باعث شده تا این لحظه چیزی روی کاغذ نیاید.

 

کریمی که همچنان علاقه مند است در خارج از کشور بازی کند و در این رابطه می خواهد یک تیم خوب خارجی را انتخاب کند از مسئولان باشگاه استقلال خواسته تا بند فسخ یک طرفه در صورت داشتن پیشنهاد خارجی را به قراردادش اضافه کنند که این موضوع هنوز مورد قبول مسئولان استقلال واقع نشده است.

 

با توجه به اینکه داشتن بند حق فسخ یک طرفه در صورت داشتن پیشنهاد خارجی باعث شد تا روزبه چشمی با وجود تمدید قراردادش به ام صلال قطر برود، مدیران کنونی استقلال برای قراردادهای جدید از جا دادن این بند در آنها بیم دارند و به همین خاطر هم هنوز با کریمی در این خصوص توافق نکردند.

 

حالا به نظر می رسد تنها موضوعی که باعث شده علی کریمی هنوز قراردادش را تمدید نکند، همین موضوع حق فسخ یک طرفه است. مساله ای که البته احتمالا طی یکی دو روز آینده حل می شود و شاهد تمدید قرارداد کریمی با آبی پوشان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار