کد خبر: ۱۳۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
استارتاپ «لیتیوم» که در حوزه فناوری‌های نوین بیمه فعالیت دارد و به تازگی توسط شبکه نوآوری پلنت واقع در کارخانه نوآوری آزادی شتابدهی شده ، در رویداد بین‌المللی «Start.UP! Germany» حضور یافت.

حضور استارتاپ بیمه‌ای «لیتیوم» در رویداد بین‌المللی «Start.UP! Germany»

تجارت آنلاین - علیرضا ملاحتی: استارتاپ «لیتیوم» که در حوزه فناوری‌های نوین بیمه فعالیت دارد و به تازگی توسط شبکه نوآوری پلنت واقع در کارخانه نوآوری آزادی شتابدهی شده ، در رویداد بین‌المللی «Start.UP! Germany» حضور یافت.

«لیتیوم» علاوه بر حضور در رویداد Startup Germany tour 2020، از طرف شرکت‌های بیمه‌ای معتبر دنیا از جملهSignal Iduna, AXA, Gothaer و Zurich Insurance Group برای ارائه مدل کسب و کار خود و پیشنهاد مدل های همکاری انتخاب شده است.

مهدی صارمی بنیانگدار لیتیوم ضمن عنوان این مطلب، گفت : ابتدای شهریور ماه، اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان اعلام کرد، چند استارتاپ ایرانی را برای شرکت در این رویداد معرفی شده است. ۱۰ تیم منتخب از ایران و در مجموع بیش ‌از ۱۲۰ تیم استارتاپی از 30 کشور دنیا دراین رویداد بین المللی حضور یافت.

بر این اساس، « لیتیوم» ارائه دهنده راهکارهای بیمه‌گری در حوزه زیرساخت‌های بیمه‌ای ابری با معماری لایه‌ای است و سعی دارد رویکرد بیمه‌های درمان و زندگی و حوادث را از درمان محور به سلامت محور تبدیل کند. «لیتیوم» برای دستیابی به این هدف در اولین گام، با ایجاد هسته ارزیابی ریسک، صدور، ارزیابی و مدیریت خسارت دیجیتال در این رشته های بیمه‌ای، امکان تحلیل داده‌های سلامت را برای شرکت‌های بیمه فراهم آورده و سامانه ارائه خدمات و محصولات بیمه‌های اشخاص – زندگی و درمان و حوادث – را در اختیار شرکت‌ها و مشتریان صنعت بیمه قرار می‌دهد.

این پلتفرم خدمات خود را در بستری ابری (cloud) و به شکل software as a service (SaaS) نیز ارائه می کند.از جمله مهم‌ترین خدمات لیتیوم می‌توان به «شخصی‌سازی محصولات و خدمات بیمه» و «طراحی و توسعه محصولات نوینبیمه‌ای» و «طراحی و توسعه راهکارهای نوین در حوزه بیمه‌گری با محوریت به کارگیری تکنولوژی‌های نو» اشاره کرد.

پلتفرم «لیتیوم» قابلیت ارائه خدمات در همه مدل‌های کسب و کار (B2B، B2C و B2B2C) را دارد و در بستر این مدل های مختلف، خدمات و محصولات بیمه ای را به شکل Insurance as a service (IaaS) ارائه می دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: