کد خبر: ۱۳۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
سهیلا جلودارزاده گفت: جریان اصلاحات نهایت از‌خود‌گذشتگی را برای دولت حسن روحانی انجام داده است و افکار عمومی جامعه نیز این مسأله را مشاهده کرده‌اند. کاری که اصلاح‌طلبان انجام دادند این بود که با دادن خون به یک بیمار بدحال وی را نجات دادند. جریان اصلاحات بیش از این توانایی ندارد.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، سهیلا جلودارزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده مجلس دهم گفتگویی با آرمان ملی انجام داده است که بخش‌هایی از آن در ادامه آمده است.

- جریان اصلاحات نهایت از‌خود‌گذشتگی را برای دولت حسن روحانی انجام داده است و افکار عمومی جامعه نیز این مسأله را مشاهده کرده‌اند.هدف اصلی اصلاح‌طلبان حمایت از یک چهره معتدل و عقلایی برای حفظ و اعتلای نظام بوده است.

- کاری که اصلاح‌طلبان انجام دادند این بود که با دادن خون به یک بیمار بدحال وی را نجات دادند. جریان اصلاحات بیش از این توانایی ندارد.

- کسانی که در جریان اصلاحات حضور داشتند و به هر دلیل و شکلی از موقعیت خود سوءاستفاده کرده‌اند باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

- اصلاح‌طلبان از اینکه همه توانایی و ظرفیت‌های خود را به میدان آورده‌اند اما نتیجه مطلوب به دست نیاورده‌اند، خسته شده‌اند.

- در طول سال‌های گذشته اصلاح‌طلبان نه موفق شده‌اند احزاب خود را تقویت کنند و نه موفق شده‌اند در کشور توسعه سیاسی ایجاد کنند.

- برای مردم مهم نیست که چه کسی و با چه گرایش سیاسی به ریاست‌جمهوری خواهد رسید. آنچه برای مردم دارای اهمیت است این است که رئیس‌جمهور آینده کشور دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد و در این زمینه همه تلاش خود را انجام بدهد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار