کد خبر: ۱۳۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
فرماندار اسلامشهر بر ضرورت پیگیری های لازم جهت تخصیص اعتبار ویژه به پروژه متروی اسلامشهر در لایحه بودجه سال1400 تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور در حاشیه بازدید سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری از پروژه متروی اسلامشهر سخن می گفت اظهار داشت: تا امروز با تلاش های صورت گرفته هیچ تاخیر و یا توقفی در عملیات اجرایی مترو صورت نگرفته با این حال امیدواریم در لایحه بودجه سال آینده کشور اعتبار مناسبی به این پروژه مهم و زیربنایی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه مدیریت مشارکتی، هماهنگ و همراه در شهرستان اسلامشهر موجب پیشرفت بسیاری از پروژه های عمرانی شده گفت: از نمایندگان دوره قبلی و فعلی مجلس شورای اسلامی بواسطه حمایت هایی که از این پروژه ملی داشته و دارند قدردانی می کنم.

فرماندار اسلامشهر خواستار حمایت ویژه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از پروژه متروی اسلامشهر و تسریع و سرعت عمل در اموراتی که به تامین اعتبار این پروژه کمک می کند شد و افزود: امیدواریم پروژه های دیگر شهرستان از جمله قطار شهری پرند- تهران که در اسلامشهر نیز ایستگاه خواهد داشت و بیمارستان 400 تختخوابی این شهرستان با حمایت های ویژه استانداری تهران در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار