کد خبر: ۱۳۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدصادق بصیری با اشاره به محدودیت‌های تردد ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ آبان محدودیت‌های ترافیکی در مرکز استان کرمان آغاز می‌شود که براین اساس ورود پلاک‌های شخصی غیربومی و خروج پلاک‌های بومی ممنوع خواهد شد و این طرح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که شهروندان از تردد غیرضروری در مبادی ورودی شهر خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند ضمن اینکه جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار افراد متخلف خواهد بود، اظهار کرد: از جمله گروه‌هایی که شامل این طرح نیستند می‌توان به خودروهای امدادی، انتظامی، عمومی، خدماتی، درمانی و حمل و نقل کالاهای اساسی اشاره کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان با اشاره به گروه‌های شغلی ۳ و ۴ همچنان حق فعالیت ندارند، عنوان کرد: گروه شغلی ۲ در شهرستان‌های کرمان و سیرجان باید حداکثر تا ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی لازم در خصوص فعالیت صنوف مذکور انجام شده است و امید آن داریم که همکاری لازم در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود ضمن اینکه فعالیت گروه شغلی ۲ به صورت آزمایشی در تاریخ ۱۱ و ۱۲ آبان انجام می‌شود که در صورت عدم همکاری اصناف و بروز تخلفات ضمن برخورد لازم، دوباره مصوبه تعطیلی کامل برای همه صنوف اجرا می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار