کد خبر: ۱۳۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
دکه نشریات؛
شماره جدید از ماهنامه سروش خردسالان با داستان‌ها و شعرهای کودکانه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صدویکمین شماره از ماهنامه سروش خردسالان همراه با بخش‌های متنوع و گوناگون ویژه کودکان منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

«آقا محمد» شعر ویژه این‌شماره از ماهنامه سروش خردسالان است که توسط خاتون حسنی سروده شده است. این شعر کودکانه به تولد حضرت محمد (ص) اشاره دارد. «گل‌ها و بازی» نمایشنامه ویژه این‌شماره از ماهنامه سروش است که توسط حسین فدایی‌حسین نوشته شده است. این نمایشنامه با سه شخصیت گل سفید، گل سرخ و گل آفتابگردان نوشته شده و روایتی کودکانه از یک باغ زیبای پر گل را به تصویر کشیده است.

همچنین «که پرواز کرد» داستان کوتاهی کودکانه به قلم سوزانا گرتز و ترجمه شبنم اسماعیل‌زاده است.

سروش برای ساخت یک کاردستی ساده از داستانی کودکانه بهره گرفته است. «قایق برگی مورچه‌ها» به بچه‌ها کمک می‌کند تا بتوانند ضمن خوانش یک داستان، تمرین ساخت یک کاردستی را پشت سر بگذارند.

در بخش آشپزی این‌شماره از ماهنامه سروش خردسالان، آموزش ساخت یک خوراکی خوشمزه به نام بورانی هویج داده می‌شود. این خوراکی از ماست و هویج تشکیل شده و می‌تواند میان وعده خوبی برای روزهای پاییزی باشد.

در بخش پایانی این‌نشریه به حیوانات پرداخته شده و عجایب جانوری با نام «خدا چی آفریده» برای کودکان و خردسالان معرفی شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه نسخه چاپی این مجله می‌توانند به سایت انتشارات سروش مراجعه کنند. نسخه الکترونیک مجله سروش کودکان نیز در کتابخوان های الکترونیک قابل دسترسی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار