کد خبر: ۱۳۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:
اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: به فضل الهی، این نهاد هم‌افزای دانشگاه قرآن و حدیث برای دست‌یابی به اهداف متعالی خود است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی‌زاده در پیام تبریک انتصاب محمد خطیب به ریاست دانشگاه بین‌المللی قرآن و حدیث مرکزِ خوزستان تصریح کرد: بدین‌وسیله انتصاب شایسته جنابعالی از سوی منصوبِ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و ریاستِ عالی دانشگاه بین‌المللی قرآن و حدیث به عنوان ریاست مرکز خوزستان این دانشگاهِ وزین را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
وی در این پیام عنوان کرد: بی تردید تجارب ارزشمند علمی و دینی جنابعالی در ایران و خارج از کشور و تکیه بر اقتدار و مرجعیت علمی مدّنظر مقام عظمایِ ولایت، خواهد توانست افق‌های نوینی را پیش روی این مولودِ مبارک انقلاب اسلامی قرار دهد.
حجت الاسلام المسلمین نبی‌زاده بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان آمادگی هر نوع کمک و همکاری با جنابعالی در این مسیر را دارد، باشد که ان‌شاء‌الله با هم‌افزایی حقیقی، زمینه تربیت نخبگان جامعه پرداز و تمدن سازِ خوزستانی سرعت دوچندان یابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خطاب به محمد خطیب یادآورشد: همچنین رجاء واثق دارم در سایه نگاه بلند حضرتعالی و اعتقاد راسخ‌تان به مدیریت جهادی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و دانشگاه قرآن و حدیث مرکز خوزستان، افق نوینی از همکاری‌های مشترک علمی و راهبردی را در دوره موسوم به گام دوم انقلاب، محقق خواهند کرد. از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در این مسیر خطیر و ارزشمند مسألت می‌کنم.
به گزارش خبرنگار مهر، ریاست دانشگاه بین المللی قرآن و حدیث را مَنصوب مقام معظم رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) «آیت‌الله محمدی ری‌شهری» عضو مجلس خبرگان رهبری، عهده‌دار است.
این دانشگاه بین‌المللی، در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دو شیوه حضوری و مجازی دانشجو می‌پذیرد و دارای بیش از ۵۰ شعبه و مرکز در داخل و خارج از کشور می‌باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار