کد خبر: ۱۳۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
 استقلال در 4 دوره قبلی لیگ برتر، موفق نشده است که هفته اول را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش جام نیوز،  بیستمین دوره از رقابت های لیگ برتر با برگزاری 4 دیدار آغاز شد که مدافع عنوان قهرمانی مقابل سایپا متوقف شد، فولاد و تراکتور نیز از پس رقبای خود برنیامدن و به تساوی رضایت دادند و تنها نساجی بود که توانست برنده از زمین بازی خارج شود.


اما در ادامه این رقابت ها، فردا استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. شاگردان محمود فکری در حالی باید به مصاف رقیب خود بروند که آنها با وجود پرداخت مطالبات وینفرد شفر سرمربی آلمانی و سابق خود، نتوانستند موفق به باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود شوند و حق استفاده از بازیکنان جدید خود را ندارند مگر اینکه تا قبل از شروع دیدار فردا که ساعت 16:30 برگزار می شود، این مشکل را حل کنند.


اما استقلال در شرایطی باید به مصاف مس رفسنجان برود که آنها در 4 دوره قبلی این رقابت ها، موفق نشده اند در اولین دیدار خود در لیگ برتر، به پیروزی برسند و حالا قصد دارند این طلسم و رکورد منفی را بشکنند.
آبی ها در لیگ شانزدهم با علیرضا منصوریان در هفته نخست مقابل نفت تهران با تساوی 1 – 1 متوقف شدند. نکته جالب آن بازی، گلزنی امیرارسلان مطهری مهاجم کنونی استقلال برای تیم نفت تهرانی بود که علی دایی هدایتش را برعهده داشت.


استقلال در لیگ هفدهم با منصوریان در آبادان با تک گل کرار جاسم از روی نقطه پنالتی به صنعت نفت باخت. آبی پوشان در لیگ هیجدهم با وینفرد شفر در گام اول مقابل پیکان ناکام بودند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.


استقلال در لیگ قبل نیز اولین دیدارش را با ناکامی پشت سر گذاشت. آنها با داشتن آندره آ استراماچونی بر روی نیمکتشان، در تبریز و با تک گل دقیقه 95 اتابک زارعی مغلوب ماشین سازی و رسول خطیبی شدند تا در راه پیروزی در هفته اول ناکام باشند.


آخرین باری که استقلال در هفته اول به پیروزی رسید به لیگ پانزدهم بازمیگردد که آنها با 2 گل سجاد شهباززاده و در مشهد، از سد سیاه جامگان گذشتند و اکنون قصد دارند این طلسمی که 4 سال است به آن دچار شده اند را بشکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار