کد خبر: ۱۴۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
رییس کل بانک مرکزی نوشت: ادغام پنج بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه یکی از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود.

به گزارش برنا، رییس کل بانک مرکزی در خصوص “جلسه کمیته راهبردی ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه” در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: عصر امروز در جلسه کمیته راهبردی ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه به ریاست معاون اول رئیس جمهور آخرین تصمیمات لازم در خصوص ادغام ۳ بانک و مؤسسه باقیمانده یعنی بانک‌های انصار و قوامین و نیز موسسه اعتباری کوثر اتخاذ و مقرر شد مجامع ادغام نهایی آنها ظرف یکماه آینده برگزار شود.

 مجموعه معظم بانک سپه، با در برداشتن ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح، فعالیت های بانکی وخدمت رسانی به آحاد مردم وفعالین اقتصادی را با قدرت و توان ۶ بانک تداوم خواهد داد. 

پروژه ادغام این ۶ بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم در حوزه نظارت بانک مرکزی و همراهی صمیمانه وخوب بانک‌های ادغامی، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک سپه درطول ۲.۵ سال به سرانجام می‌رسد. 

انجام این پروژه یکی از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود که باتدبیرمقام معظم رهبری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خدا به نتیجه می‌رسد.

 

برچسب ها: همتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار