کد خبر: ۱۴۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
رئیس نظام مهندسی کشاورزی اردبیل خبر داد؛
اردبیل - رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل از صدور موافقت اصولی گاوداری شیری ۳ هزار راسی شستا در شهرستان های خلخال و نمین خبر داد.

شهرام محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، از صدور موافقت اصولی گاوداری شیری سه هزار راسی شستا در شهرستان‌های خلخال و نمین خبر داد و افزود: پنج مورد موافقت اصولی مورد درخواست «شستا» در شهرستان‌های استان اردبیل صادر و تحویل شرکت «فکا» شده است.

وی با درخواست از دستگاه‌های اجرایی در تسریع پاسخ استعلامات لازم برای روند صدور پروانه تأسیس و ساخت واحدها اظهار کرد: تحویل زمین و تخصیص آب دو مساله مهمی است که باید نهایی شود و در ادامه کارشناسان مشاور سازمان نسبت به تهیه طرح توجیهی و سایت پلان واحدها اقدام خواهند کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: همه مراحل ساخت واحدها تحت نظارت کارشناسان مشاور دامپروری شهرستان‌ها قرار گرفته و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آمادگی کامل برای تأمین نیروی انسانی متخصص به عنوان مسئولین فنی یا مشاورین تولید و تکنسین‌های فنی را دارد.

محمدی احداث این واحدها را در تأمین نیاز مصرف داخلی به لبنیات مهم دانست و گفت: اجرای این طرح‌ها علاوه بر تأمین لبنیات مورد نیاز نقش بسزایی در اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان‌های هدف را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه موافقت اصولی واحد گاوداری شیری سه هزار راسی در شهرستان‌های نیر و گرمی در یک ماه اخیر صادر شده است افزود: با توجه به اهمیت موضوع سرمایه گذاری و مطالبه مردمی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بسیج کارشناسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن این موافقت نامه‌ها را پیگیری و صادر می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار