کد خبر: ۱۴۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز از اجرای طرح جدید مقابله با کرونا در استان البرز همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ورود و خروج به شهرهای قرمز کرونایی با جریمه یک میلیون تومانی همراه خواهد بود.

نور محمد فردی، فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز و معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی استانداری، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی در سراسر کشور، تقسیم بندی شهرهای البرز نیز تا ظهر امروز انجام و طرح یاد شده از روز شنبه در سطح استان اجرایی خواهد شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه طی این تقسیم بندی مناطق از لحاظ شیوع کرونایی به سه رنگ زرد، نارنجی و قرمز تقسیم خواهند شد، افزود: هنوز اعلام رسمی و تصمیم گیری قطعی در خصوص تقسیم بندی استان البرز انجام نشده است اما با توجه به شرایط به نظر می‌آید سه شهر قرمز و مابقی استان جزو تقسیمات نارنجی رنگ بندی شوند.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز ادامه داد: با این تفاسیر خروج و ورود خودرو به مناطق قرمز یک میلیون تومان و در مناطق نارنجی هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع مقابله با کرونا تا پایان شیوع این ویروس اجرایی می‌شود، ادامه داد: در این طرح محدودیت‌ها هر دو هفته با توجه به وضعیت مناطق مختلف تغییر می‌کند.

فردی ادامه داد: در شهرهای رنگ قرمز تمام صنوف به جز صنوف دسته یک یعنی بانک‌ها، داروخانه‌ها، قصابی، سوپرمارکت و ... تعطیل خواهد بود.

به گفته معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی استانداری البرز بنا بر مصوبات این طرح تردد خودروها از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح هم در مناطق قرمز ممنوع است.

وی با اشاره به چگونگی حضور کارمندان در مدت زمان اجرای طرح جامع در ادارات گفت: در مناطق قرمز حداکثر یک سوم کارمندان، در مناطق نارنجی حداکثر نیمی از کارکنان و در مناطق زرد نیز دو سوم کارمندها در محل کار حاضر می شوند.

فردی با بیان اینکه اجازه توقف چرخه تولید را نمی‌دهیم، گفت: شرکت‌ها و کارخانجات نیز تا پایان اجرای طرح جامع مقابله با کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار