کد خبر: ۱۴۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
قاضی زاده هاشمی در صحن علنی:
نایب رئیس مجلس با انتقاد از تصمیم دولت بر پرداخت کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی به یک سوم از جامعه، گفت: اینگونه رفتارهای دوگانه دولت جای سوال دارد.

رفتار دوگانه دولت در پرداخت کمک معیشتی به مردم جای سوال دارد/ دولتمردان پاسخی برای افکار عمومی نداردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از پایان جلسه مطلع شدم که رئیس جمهور اشاره کرد که براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به یک سوم جامعه یک بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی برای ۴ ماه می‌دهند.

وی افزود: ما از اصل عمل استقبال می‌کنیم و حتی در روز گذشته به دولت تذکر دادیم که افرادی که شغل شان به مشکل می‌خورد به طور حتم باید مورد توجه جدی قرار گیرند، سوال این است که منبع و اختیار قانونی آن برای اقدامات مالی از کجا تامین می‌شود.

قاضی زاده هاشمی افزود: اگر مجلس تصمیم بگیرد تا خدمتی به مردم شود نماینده دولت مخالفت می‌کند و از طرفی دیگر، دولت در ستادی که مجوز قانونی و عملکرد آن جای سوال دارد به این شکل عمل می‌کند لذا باید در این صورت از مجلس مجوز گرفته شود.

نایب رئیس مجلس خاطر نشان کرد: اینگونه رفتار‌های دولت جای سوال دارد که امیدواریم این گونه رفتار‌ها ادامه پیدا نکند چرا که پاسخی برای افکار عمومی ندارند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار