کد خبر: ۱۴۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
فرمانده سپاه خلخال گفت: بسیج همان بسیج دوران دفاع مقدس است و امروز فقط سنگرهای خدمتگذاری به مردم فرق کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جهانبخش عطایی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان خلخال اظهار کرد: بسیج همان بسیج دوران دفاع مقدس است و امروز فقط سنگرهای خدمتگذاری به مردم فرق کرده است.

وی افزود: همه ساله تجمع بسیجیان در ۵ آذر برگزار می‌شد که امسال به خاطر شرایط کرونایی در این روز بسیجیان با رزمایش کمک‌های مومنانه به یاری مردم خواهند شتافت.

فرمانده سپاه خلخال بیان داشت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین» انتخاب شده است و از روز جمعه هفته بسیج آغاز می‌شود و با شعارهایی چون بسیج معنویت و سلامت، بسیج فرزند مسجد- خادم مردم، بسیج مبتکر حل مسئله، بسیج الگوی سبک زندگی اسلامی و ایرانی، بسیج ولایی انقلابی و تمدن‌ساز، بسیج نیروی مقاومت ملت ایران و بسیج خدمت مومنانه و ایثارگری در طول هفته ادامه خواهد یافت.

وی با قدردانی از مردم خلخال تصریح کرد: برنامه‌های هفته بسیج در دو محور افتتاح طرح‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، خانه محروم و منبع آب روستایی و سایر بوده و در محور دوم، نهادینه‌سازی فرهنگ پیشگیری از کرونا و خدمت‌رسانی به مردم و کمک‌های مومنانه خواهد بود.

عضو شورای تامین شهرستان خلخال گفت: کمک‌های مومنانه مردم شهرستان خلخال همچنان ادامه خواهد داشت و از ابتدای این طرح با یاری مردم و تلاش بسیجیان بیش از ۴ میلیارد تومان کالا در محلات محروم و میان نیازمندان توزیع شده است.

-انتهای پیام/3463/631/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار