کد خبر: ۱۴۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
فرمانده سپاه خلخال گفت: یک‌صد برنامه فرهنگی و معنوی در هفته بسیج اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جهانبخش عطایی عصر امروز در جلسه شورای اداری هفته بسیج با  تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بیش از یک‌صد عنوان برنامه فرهنگی و معنوی با محوریت مردمی در شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

وی افزود: ماموریت بسیج، دمیدن روح امید در جامعه بوده و این امید همان امنیت در جامعه باحضور متقدرانه بسیجیان در صحنه است.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال به لزوم همافزایی در اجرای طرح کمک مومنانه تاکید کرد و گفت: بیش از ۹ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در سطح شهرستان خلخال توزیع شده که در کنار این طرح‌ها، اهدای ۱۹۵ دست جهیزیه به زوج‌های نیازمند، توزیع نوشت افزار و اقلام آموزشی در بین بیش از ۱۴۰ خانواده قسمتی از اقدامات بسیج است.

عطایی با اشاره به ساخت بیش از ده‌ها طرح آب‌رسانی، خانه محروم، بهسازی چشمه، شبکه‌های روستایی و دیوار حائل در روستاها توسط گروه‌های جهادی بسیج شهرستان خلخال تصریح کرد: اجرای برنامه‌های هفته بسیج منوط به اجازه قرارگاه زیستی شهرستان خلخال است و سلامتی مردم خلخال از تمامی برنامه‌ها برای مسؤولان ارزشمند است.

حرکت بسیج الگوی امروز مبارزه با کرونا در جامعه است/ پیشگیری راه علاج واقعه است

فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال نیز در این جلسه اظهار داشت: برنامه‌های قرارگاه زیستی شهرستان خلخال تغییر یافته و در روزهای آینده محدودیت‌ها به لحاظ وضعیت نامطلوب شهرستان خلخال افزایش خواهد یافت.

فرماندار خلخال ضمن قدردانی از بسیج  در اجرای طرح‌های مقابله با شیوع کرونا بیان کرد: بسیج در مسائل مختلف کشور همواره حضوری جدی داشته و از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با اقدامات اساسی در صدد رفع مشکلات مردم است.

وی با اشاره به آمار فوت ۵۰۰نفردر کشور گفت: با توجه به بررسی بیماران بستری شده در مراکز درمانی می‌توان گفت که میانگین سنی این بیماران به زیر 35سال رسیده و این یک هشدار است.

انتهای پیام/3463/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار