کد خبر: ۱۴۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
انهدام باند سارقان احشام معروف به «راسو»، کشف 20 تن قیر قاچاق، دستگیری سارق موبایل و ... از مهم‌ترین اخبار پلیس کرمان در 29 آباان ماه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد فرمانده انتظامی سیرجان اظهارداشت: در پی وقوع سرقت به عنف 60 رأس دام توام با آزار و اذیت مالباخته در شهریورماه امسال در هماشهر و وقوع چندین فقره سرقت به صورت زورگیری در شهرستان‌های همجوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی گفت: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری پلیس شهرستان‌های کرمان و رفسنجان با انجام کار اطلاعاتی نسبت به شناسایی سارقان اقدام کردند و در نهایت باند 8 نفره سارقان احشام تحت عنوان باند «راسو» که همگی از اتباع بیگانه بودند دستگیر و به سرقت احشام اعتراف کردند.

کشف 20 تن قیر قاچاق عبوری از کرمان

حمیدرضا میرحبیبی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی مرصاد حین کنترل خودروهای عبوری محور کرمان- بم، یک دستگاه تانکر حامل قیر را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد تانکر حامل 20 تن قیر بوده که به شکل غیرمجاز از استان قم بارگیری شده و در حال حرکت به مقصد زاهدان است. در این راستا یک متهم دستگیر، یک دستگاه تانکر توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان سیم‌های هوایی در حین سرقت

محمدرضا فداء فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم‌های برق شبکه هوایی در شهر کرمان، ماموران انتظامی کلانتری 15 با افزایش گشت‌زنی هدفمند در نقاط جرم‌خیز به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان با مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند ولی در نهایت با سرعت عمل ماموران دستگیر و برای بازجوئی به مقر پلیس منتقل شدند.

فداء با اشاره به کشف قیچی آهن‌بر و مقداری سیم برق مسروقه از خودرو این سارقان ادامه داد: در بازجوئی‌های تخصصی پلیس سارقان چاره ای جز اعتراف نداشتند و به 15 فقره سرقت سیم‌های برق شبکه هوایی اعتراف کردند.

سارق زورگیر موبایل در دام پلیس رفسنجان

محمدمهدی کریمی فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت گوشی تلفن همراه و 200 هزار تومان وجه نقد و همچنین تهدید مالباخته با سلاح سرد، موضوع در دستور کار پلیس رفسنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تخصصی، سارق را شناسایی و طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند و اموال سرقتی به ارزش 50 میلیون ریال از محل اختفاء او کشف و تحویل مالباخته شد.

انتهای پیام/3388/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار