کد خبر: ۱۴۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
«لیونل مسی» پس از آنکه مدیربرنامه اسبق «آنتوآن گریژمان»، مرد آرژانتینی را به «سردسته ایجاد رعب و وحشت» در باشگاه بارسلونا متهم کرد، می‌گوید از اینکه وی را مقصر مشکلات بارسا می‌دانند، خسته شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا، مسی ۳۳ ساله به محض ورود به بارسلونا پس از همراهی تیم ملی آرژانتین در فرودگاه اِل پرات با انبوهی از خبرنگاران محاصره شد.

یکی از خبرنگاران نظر مسی را در مورد ادعای هفته گذشته «اریک اولهاتس» مبنی بر اینکه وی در بارسا قدرت بیش از حدی داشته و در کمک به گریژمان برای وفق پیدا کردن با آبی اناری‌ها ناکام بوده، جویا شد.

مسی در پاسخ گفت: از اینکه همیشه من را مقصر همه اتفاقاتی که در این باشگاه رخ می‌دهد، می دانند، خسته شده‌ام.

گریژمان همواره تاکید کرده رابطه وی با مسی خوب بوده و براساس اظهارات یکی از هم تیمی‌های مرد فرانسوی در تیم ملی کشورش، او و اولهاتس سال‌هاست که با یکدیگر حرف نزده‌اند.

مسی و گریژمان در آخرین بازی پیش از تعطیلات فیفادی اخیر، رابطه خوبی در زمین داشته و مسی یک پاس گل برای ستاره فرانسوی فراهم کرد.

اما اظهارات اخیر مرد آرژانتینی تنها گمانه زنی‌ها را در خصوص کوچ احتمالی وی از بارسادر تابستان سال ۲۰۲۱ تشدید می‌کند.

مسی در آگوست سال جاری و پس از شکست هشت بر دو بارسا برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم به ترک نیوکمپ گرفت و اگرچه منچسترسیتی آماده خریداری وی بود،؛ اما دعوی حقوقی مانع ترک نیوکمپ شد و مسی در سپتامبر اعلام کرد که مشکل اصلی وی در بارسا، «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس سابق این باشگاه و نحوه مدیریت وی در چند سال اخیر بوده است.

با این حال، بارتومئو در اکتبر کناره‌گیری کرد و مسیر برای جانشین وی  به منظور آغاز مذاکرات تمدید با مسی هموار شد. رییس جدید باشگاه در ژانویه تعیین می شود و نخستین مسوولیت وی متقاعد کردن مسی به ماندن در بارسا خواهد بود.

«ویکتور فونت» یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسا در گفت و گو با رویترز گفته بود: وقتی شما به اندازه‌ای خوش شانس هستید که بهترین بازیکن جهان را دارید، باید این استعداد را حفظ کنید؛ اگر مسی به یک تیم رقیب برود، ما به راحتی گزینه‌ای جایگزین پیدا نخواهیم کرد چون مسی جایگزین ندارد. بنابراین حفظ مسی در کوتاه مدت حیاتی است.

مسی پس از همراهی تیم ملی آرژانتین در تساوی برابر پاراگوئه و برد برابر پرو در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به اسپانیا بازگشت.

دیدار بعدی بارسا در لالیگا برابر اتلتیکومادرید بدون شکست است؛ تیمی که رفیق صمیمی مسی را یعنی «لوئیس سوارز» را از بارسا به خدمت گرفته البته ابتلای وی به ویروس کرونا، احتمال رویایی با مسی را به شدت کاهش داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار