کد خبر: ۱۴۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
امام جمعه همدان:
همدان - امام جمعه همدان با بیان اینکه رشد و بالندگی جامعه مرهون کتاب و مطالعه است، گفت: هر کتاب یک فکر و اندیشه است که ارتباط با آن موجب رشد فکری خواننده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه مکتوب جمعه این هفته همدان با بیان اینکه رشد و بالندگی جامعه مرهون کتاب و مطالعه است، گفت: هر کتاب یک فکر و اندیشه است که ارتباط با آن موجب رشد فکری خواننده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کتاب هدیه دهیم و دائم با خود کتاب همراه داشته باشیم، افزود: کتاب به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند در کنار آموزش و آگاهی‌رسانی، تأثیر قابل توجهی هم در اصلاح رفتارهای اجتماعی دارد.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در ایام سخت مبارزه با کرونا و متأثر بودن وضعیت کسب و کار، اخلاق اسلامی را لحاظ کنیم؛ افزود: همدلی و همراهی و توجه به آسیب دیدگان در این ایام از اسباب برکت و رحمت در جامعه اسلامی خواهد بود.

آیت الله شعبانی ادامه داد: در بیانیه جدید سه کشور اروپایی که خود را متعهد به برجام دانسته‌اند و مدعی تلاش برای راه اندازی اینستکس شده‌اند، سوال این است که این مکانیزم مالی کدام آورده را برای جمهوری اسلامی داشته و در مقام عمل کدام اقدام سازنده را انجام داده‌اید که امروز مضحکانه مدعی رعایت برجام هستید.

امام جمعه همدان تاکید کرد: عملیاتی شدن شناور جدید اقیانوس پیمای سپاه پاسداران اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی را افزایش خواهد داد

وی همچنین با بیان اینکهحضور مستمر بسیج در میدان ایثار و مجاهدت و خدمت به مردم در ایام مبارزه با کرونا نمود بیشتری پیدا کرد، گفت: احیا ی تفکر بسیجی می‌تواند راه برون رفت از مشکلات موجود باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار