کد خبر: ۱۴۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس:
رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس با اشاره به دیدار ولیعهد سعودی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: هدف از دیدار «بن سلمان» و «نتانیاهو» تسریع روند عادی سازی روابط بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «شیخ عبدالعظیم سلهب» رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس در سخنانی دیدار روز یکشنبه میان «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی با «بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر «نئوم» عربستان را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: این دیدار با هدف سرعت بخشیدن به قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام شد و باید گفت که تمامی تلاش‌ها در این مسیر با شکست مواجه خواهد شد.

رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس در ادامه سخنان خود در این خصوص اظهار داشت: توطئه کنندگان همراه با اشغالگران، علیه قدس اشغالی توطئه می‌کنند اما فلسطینیان همچنان به سرزمین خود و نیز قدس و فلسطین پایبند باقی خواهند ماند.

یک رسانه صهیونیستی فاش کرده است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم روز یکشنبه در سفر به عربستان سعودی در یک نشست سه جانبه مخفیانه با «مایک پمپئو» وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شرکت کرده است. این نشست سه جانبه مخفیانه در شهر «نئوم» عربستان نزدیک به ۵ ساعت به طول انجامیده است.

در وهله اول آنچه که در این نشست بیش از هرچیز دیگری قابل تأمل به نظر می‌رسد، ترکیب شرکت کنندگان در آن است. علت تأمل برانگیز بودن این مسأله نیز به ماهیت ۳ نفری بازمی گردد که در آن شرکت کردند؛ یعنی «مایک پمپئو»، «بنیامین نتانیاهو» و «محمد بن سلمان» که هر ۳ نفر آنها یک شکست خورده سیاسی در داخل محسوب می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار