کد خبر: ۱۴۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
استاندار زنجان:
زنجان-استاندار زنجان تاکید کرد: مولدسازی اموال مازاد، تکلیف قانونی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه مدیران باید در راستای رفاه حال کارکنان خود گام‌های موثری بردارند، گفت: یکی از این اقدامات، توزیع اعتبارات هزینه‌ای در بحث رفاه کارکنان است.

وی با اشاره به اینکه اهتمام به رفاه حال کارکنان از سوی مدیران باید به عنوان یکی از اولویت‌ها باشد، افزود: با توجه به افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان، موضوعاتی چون اضافه کاری و مباحث رفاهی دچار نقصان شد که مدیران باید برای رفع این دغدغه‌ها تلاش وافری به خرج دهند.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه آمار بیانگر آن است که مازاد درآمد استان در سال‌جاری نسبت به پارسال روند افزایشی داشته است، تصریح کرد: این در حالی است که استان در این زمینه نتوانست بهره لازم را ببرد که دلیل اصلی آن نیز بازنشستگی کارکنان دولت بود.

حقیقی با اشاره به اینکه مدیران می‌توانند در تامین هزینه‌های خود مصوبه دولت در مولدسازی استفاده کنند، ادامه داد: امروز در حال توزیع بخشی از درآمد فروش اموال مازاد و نیز دریافتی مازاد حقوق هستیم. همچنین معتقدیم به واسطه دریافت مرحله دوم و نیز دریافت مبالغ فروش اموال مازاد، وضعیت واریزی بهبود خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه مولدسازی اموال مازاد یک تکلیف قانونی بوده و مدیران باید در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند، اظهار کرد: بارها اعلام شده است که دستگاه‌هایی که اقدام به فروش اموال مازاد خود نکنند، در توزیع بعدی، دریافتی نخواهند داشت، این در حالی است که امکانات لازم در اختیار دستگاه‌هایی که اموال مازاد خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فروش می‌رسانند، قرار خواهد گرفت.

استاندار زنجان از جذب کامل ماحصل فروش و مولدسازی دارایی مازاد دستگاه‌های اجرایی به استان خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید فروش دارایی‌های مازاد خود را جدی بگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار