کد خبر: ۱۴۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
سالمی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع روزانه ۹۵۰ تن مرغ منجمد و گرم در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نرخ مصوب خبر داد.

رضا سالمی ‌مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفت و گو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از توزیع ۶۵۰ تن مرغ گرم خبر داد و گفت: توزیع مرغ گرم در میادین از روزانه ۵۰ تن شروع شد و امروز ورودی میدان بهمن به ۶۵۰ تن رسید.

وی افزود: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته روزانه ۳۰۰ تن بار را در میادین و مابقی را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف منتخب عرضه خواهیم کرد.

سالمی قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: تا اطلاع ثانوی قیمت مصوب مرغ در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود، درحالیکه طی روز‌های قبل ۲ نوع نرخ در مرغ گرم داشتیم به طوریکه تولیدکنندگانی که ۱۰۰ درصد نهاده دریافت کردند با نرخ ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغدارانی که ۵۳ درصد نهاده هایشان را با نرخ مصوب دریافت کردند، مرغ تولیدی را با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز علاوه بر توزیع روزانه ۶۵۰ تن مرغ گرم، ۳۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ ۱۵ هزار تومان عرضه کردیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه مرغ گرم و منجمد نداریم، بیان کرد: توزیع مرغ تا تعادل قیمت و رسیدن بازار به نرخ مصوب ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه در برخی میادین خبری از صف خرید مرغ نیست، گفت: بنابر بازدید‌های صورت گرفته در میدان جلال و صادقیه صف دریافت مرغ نداشتیم و علت اصلی تشکیل صف مراجعه افراد به میادین میوه و تره بار در هنگام صبح است که زمینه را برای ازدحام صف بوجود می‌آورد، درحالیکه با مدیریت خبری از صف نیست.

سالمی در پایان در توصیه‌ای به افراد بیان کرد: با توجه به آنکه مرغ به میزان کافی وجود دارد و عرضه بتدریج افزایش می‌یابد، به افراد توصیه می‌شود که از خرید‌های هیجانی خودداری کنند چرا که ازدحام و هجوم برای خرید منجر به نوسانات قیمت در بازار شد که هم اکنون با افزایش عرضه و مراکز مشکل تا حدودی مرتفع شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرغ منجمد ، توزیع مرغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار