کد خبر: ۱۴۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
در هفدهمین اجلاس فناوری رسانه ملی که به طور مجازی هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد، صداوسیمای مرکز فارس در بخش طرح و ایده‌های خلاقانه خوش درخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس، مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس گفت: در آیین پایانی این اجلاس ؛ صداوسیمای مرکز فارس ۲ تندیس در حوزه های ساختمان و تاسیسات با مدیریت محمد دوکوهکی و فناوری اطلاعات جمال‌الدین حاتمی و ۶ لوح تقدیر در حوزه های ساختمان و تاسیسات و فناوری اطلاعات ، ارتباطات زمینی و ماهواره ای و فرستنده های رادیویی را کسب کرد .

سهرابی اضافه کرد : در این اجلاس، از جمع ۱۶ طرح و ایده برتر و ممتاز از سراسر کشور ، معاونت فنی صداوسیمای مرکز فارس ۳ طرح و ایده برتر را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: این سه طرح شامل سامانه ارسال ماهواره ای در حوزه پدافند غیرعامل با طراحی محمدحسین غفاری و همکاری علیرضا برخان ، مجتبی ناصری ، باقر کشتکار و میلاد علیان ؛ در حوزه فرستنده‌های رادیویی طرح مانیتورینگ درصد مدولاسیون و محاسبه تاخیر سیگنال دریافتی از گیرنده رادیویی موج متوسط طراحی محمدباقر محمد ابراهیمی و برنامه نویسی شاهین مرآتیان همچنین در حوزه تاسیسات طراحی تابلو فرمان و کنترل مولد ۸۷۵ کیلوولت آمپر از کنترل رله ای به پی ال سی با طراحی محمد دوکوهکی و همکاری سعید دلاور و محمود حسن شاهی است.

مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: امسال نیز در هفدهمین اجلاس فناوری رسانه ملی، صداوسیمای مرکز فارس توانست بیشترین طرح ها و ایده های خلاقانه را که در مجموع تعداد ۲۳ طرح و ایده خلاقانه در بین مراکز ۳۰ گانه کشور بود، به دبیرخانه این اجلاس ارسال کند.

هفدهمین اجلاس فناوری رسانه ملی از نهم تا یازدهم آذر به صورت ارتباط تصویری با مراکز ۳۳ گانه صداوسیمای استان ها برگزار شد.

انتهای پیام/ س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار