کد خبر: ۱۴۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی خبر داد؛
پوراصغری گفت: با افزایش ٢۵ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان، حداقل دریافتی از ٢.٨ میلیون به ٣.۵ میلیون در سال ١۴٠٠ افزایش می‌یابد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید پوراصغری، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی در نشست خبری سازمان برنامه و بودجه کشور:با افزایش ٢۵ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان، حداقل دریافتی از ٢.٨ میلیون به ٣.۵ میلیون در سال ١۴٠٠ افزایش می‌یابد. سقف معافیت مالیاتی از ٣ به ۴میلیون تومان افزایش پیدا کرد همچنین اعتبارات مربوط به ایثارگران با ٧٠ درصد رشد به ٣١ هزار میلیارد تومان رسیده است.
او تصریح کرد: حمایت از سربازان ١٠٠ درصد رشد کرده است و همچنان١۶ هزار میلیارد تومان برای از بین بردن فقر مطلق در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید

حقوق بازنشستگان سال آینده هم همسان سازی می‌شود


معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: ٣١ هزار میلیارد تومان برای سرانه‌ی حمایتی حامل‌های انرژی ۶٠ میلیون نفر هزینه‌ خواهد شد، اعتبارات هزینه‌های درمان شامل دارو، واکسن و... با توجه به شیوع کرونا از ٣۴ هزار میلیارد تومان به ٧٧ هزار میلیارد تومان یعنی بیش از دو برابر رسیده است. استخدام ۵٣ هزار نیرو در این بخش پیش بینی شده است.

پوراصغری گفت: در بخش فرهنگی ٢۵٠٠ طرح شامل ١٠ پردیس سینمایی، ١٩٣ کتابخانه، ١٠ یادمان شهدا و... به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار