کد خبر: ۱۴۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با بیان اینکه در پی بارش باران همه محورهای ملایر باز است از بارش برف در محور ملایر ـ اراک خبر داد.

سید اسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به بارش شدید باران در شهرستان ملایر اظهار کرد: در حال حاضر همه  محورهای شهرستان ملایر بارانی است.

وی با اشاره به اینکه بارش برف در محور اراک از ساعت ۱۴ شروع شده و همچنان ادامه دارد گفت: ۲۰ تن ماسه و نمک در این محور توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ملایر پاشیده شده است و محور زاغه نیز باران شدید است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ملایر با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰ درصد از نیروها در راهدارخانه‌های شهرستان حضور و آماده خدمات‌رسانی هستند گفت: نیروهای در محورها در حال خدمت‌رسانی و رفع مشکلات محورها هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه محورهای شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد گفت: با این وجود رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات به خاطر لغزندگی محورها مورد تاکید است.

صفوی‌زاده با اشاره به اینکه طرح زمستانی این اداره از ابتدای آذرماه با توجه به شرایط جوی شروع شده است گفت: در این طرح ۸۳ نفر از نیروهای راهداری شهرستان ملایر با ۴۳ دستگاه گریدر و لودر و بلدوزر و کامیون و وسایط سبک در طول طرح زمستانی آمادگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و مردم را دارند.

وی با بیان اینکه ۴ هزار تن ماسه و ۲ هزار تن نمک در این راستا در راهدارخانه‌ها دپو شده است گفت: راهداری ملایر نسبت به لایروبی ابنیه فنی و پاکسازی پل‌ها و شانه‌سازی‌ها اقدامات لازم را انجام داده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: در صورت آبگرفتگی محورها نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آماده خدمات رسانی و بازگشایی محورها هستند.

انتهای پیام/89013

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار