کد خبر: ۱۴۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
گروه استان ها- البرز- فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران اموال مسروقه خبر داد و گفت: در 48 ساعت گذشته 108 سارق و مالخر در سطح استان دستگیر و 185 میلیارد ریال اموال مسروقه از آن ها کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی محمدیان" در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی البرز ، اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با سرقت، طرح مبارزه با سارقان و مالخران اموال مسروقه در سطح استان البرز به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به دستگیری 108 سارق و مالخر اموال مسروقه در این طرح اظهار داشت: از مجموع دستگیر شدگان 93 نفر سارق و 15 نفر آن ها مالخر هستند که با دستگیری آن ها 49 باند نیز متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: عمده سرقت آن ها در حوزه سرقت خودرو، تجهیزات داخل خودرو، سرقت بعنف، قاپ زنی، سرقت اماکن، جعل و کلاهبرداری و حوزه جنایی بوده است.

سردار "محمدیان" خاطر نشان کرد :که با دستگیری این متهمان 11 دستگاه خودرو، 2 دستگاه موتورسیکلت، یک سلاح گرم، چند سلاح قلابی، اسناد ملکی مسروقه و تعدادی تلویزیون، بدلیجات، لپ تاب، گوشی تلفن همراه، سلاح سرد، ضبط و باند و لوازم خانگی کشف شد.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی مالباختگان این سرقت ها، یادآور شد: ارزش اموال سرقتی کشف شده بیش از 185 میلیارد ریال برآورد شده است.


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار