کد خبر: ۱۴۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان خبر داد؛
«عبدالکریم علیزاده» گفت: دبیرخانه جایزه فرهنگی سال «شهید پژمان ظهیری» در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان راه‌اندازی می‌شود و مسئولیت جشنواره با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

دبیرخانه جایزه فرهنگی سال «شهید پژمان ظهیری» در گیلان راه اندازی می شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «عبدالکریم علیزاده» معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان عصر امروز (دوشنبه) در نشست با جمعی از مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان گیلان با بیان اینکه برای گسترش و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند همکاری نخبگان فرهنگی و اجتماعی هستیم، اظهار داشت: جایزه سال امر به معروف استان گیلان به رسانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی برتر، گروه‌های جهادی فعال و نخبگان اعطا می‌شود.

معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به اینکه این جایزه با عنوان شهید «پژمان ظهیری» نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: شهید «پژمان ظهیری» اهل روستای «ریک» شهرستان «تالش» پنجم اردیبهشت 1379 در درگیری با اراذل و اوباش و در حین امر به معروف و نهی از منکر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جایزه فرهنگی سال «شهید پژمان ظهیری» در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان راه‌اندازی می‌شود و مسئولیت جشنواره با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

علیزاده با بیان اینکه نخستین دوره اهدای جایزه سال امر به معروف و نهی از منکر در سال ۱۴۰۰ و به میزبانی شهرستان «بندرانزلی» برگزار می‌شود، تاکید کرد: داوران بخش‌های مختلف جایزه سال، از بین اساتید حوزه و دانشگاه انتخاب و توسط ستاد امر به معروف استان گیلان معرفی می‌شوند.

وی اعطای نشان معروف به ۱۰ دستگاه برتر امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، تقدیر از پنج رسانه مطالبه‌گر را از زیرمجموعه‌های جایزه سال شهید ظهیری عنوان کرد و افزود: بخشی از داوری جایزه سال نیز با آرای مردمی و نخبگان فرهنگی و اجتماعی گیلان انجام می‌شود.

معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، متذکر شد: پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و کتاب‌های چاپ شده با موضوع یا محوریت امر به معروف و نهی از منکر نیز در بخشی از جایزه سال شهید ظهیری با هدف حمایت از آثار فاخر و شاخص، شناسایی، معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار