کد خبر: ۱۴۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
بندرعباس - فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تامین مسکن پاسداران همواره دغدغه ما بوده گفت: پروژه ۷۰۰ واحدی شهید قاسم سلیمانی با اقدام جهادی ظرف مدت ۲ سال احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اباذر سالاری در مراسم کلنگ زنی پروژه ۷۰۰ واحدی شهید قاسم سلیمانی بیان داشت: تامین مسکن پاسداران همواره دغدغه ما بوده، برخی از پروژه‌ها از زمان تکمیل و تحویل آنها به پاسداران می‌گذشت هرچند تمام تلاش‌ها برای اتمام آنها ادامه داشت اما به دلایل مختلف این پروژه‌ها در مدت معلوم به کارکنان تحویل داده نشد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) تصریح کرد: امورات مسکن کل نیروهای سپاه اعم از هوایی، زمینی و دریایی و دیگر رده‌ها در اختیار قرارگاه مسکن سپاه است.

سالاری بیان کرد: در زمان تصدی مهندس عبداللهی در چند ماه اخیر اقدامات جهادی در این قرارگاه شکل گرفته و کاستی‌های پروژه‌های قبلی از جمله پروژه ۲۵۰ واحدی نخل و سایر پروژه‌های مختلف که عقب ماندگی دارند، در حال مرتفع شدن است.

وی عنوان کرد: پروژه کنونی به نام پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی است، تا با یاد این شهید اقدامات جهادی برای تکمیل این پروژه در کمتر از دو سال انجام شود.

فرمانده سپاه هرمزگان افزود: در کنار این پروژه‌ها فضای مذهبی، آموزشی و معنوی شکل خواهد گرفت.

سالاری ادامه داد: همزمان با این پروژه شهرکی به نام امام حسن عسکری (ع) را در ضلع شمالی بلوار شهید رجایی شروع شده و بالغ بر ۷۰ درصد کار زیرساختی موثری که توسط سپاه در حال انجام است، عام المنفعه است. بالغ بر ۳۱۳ واحد سازمانی در احداث است، که فاز اول آن ۱۰۰ واحد است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) عنوان کرد: همزمان پروژه احداث یک مجتمع درمانی در حد بیمارستان، مجموعه فرهنگی شامل تالارها و رستوران هایی که خاص مراسمات دینی، مذهبی و ازدواج است، در حال ساخت هستند. همچنین مجتمع ورزشی اعم از سالن‌های ورزشی، استخر و زمین جمن در دستور کار است.

وی افزود: پنج واحد آموزشی از مقطع پیش دبستانی تا مقطع متوسطه دوم نیز احداث خواهد شد و مقرر شده در آینده به واسطه احداث این مدارس کادر ارزشمندی و تربیت نیروهای ارزشی با همکاری آموزش وپرورش و نوسازی مدارس خواهیم داشت.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: امیدواریم کارهای بزرگ و فاخری را در حوزه زیرساختی سپاه به ویژه در حوزه ساخت منازل برای کارکنان انجام شود.

سالاری خاطر نشان کرد: متاسفانه از زمان تشکیل سپاه تا سال گذشته کمتر از ۱۰۰ واحد سازمانی در مجموعه سپاه داشتیم، اما در یک سال اخیر ۱۷۰ واحد سازمانی در سراسر استان ساخته شده که بخش عمده‌ای از آنها در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار