کد خبر: ۱۴۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بودجه پیش بینی شده برای سال آینده در خور برنامه‌‌های این استان نیست تاکید کرد: این حجم اعتباری پیش‌بینی شده، شایسته استانی همچون بوشهر که در موقعیت راهبردی قرار دارد و این همه درآمد برای مملکت دارد نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست آدینه با استناد به دیدگاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای که «عزت اسلامی و ملی» در هندسه جهان یک راهبرد اساسی و کلان است اظهار داشت: این موضوع هیچگاه نباید خدشه‌دار و هر کاری که سبب انکسار و تضعیف آن شود مذموم و قبیح است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سرافرازی اسلامی ایرانی در تمامی عرصه‌ها را ضروری دانست و تاکید کرد: سرافزاری ایران اسلامی در حوزه‌‌های دفاعی و امنیتی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علم و فناوری، ورزشی، هنر و پیشرفت‌های عمرانی بی‌تردید لازم و ضروری می‌باشد و باید تمام طراحی‌ها و مدیریت اجرایی در راستای تحقق آن با شجاعت و به موقع از خود مجاهدت نشان دهند.

 امام جمعه بوشهر سیل اخیر در استان بوشهر را سبب تاسف و تالم خاطر همگان دانست و بیان کرد: متاسفانه این سیل  آسیب‌های جانی و مالی و خسارات عمرانی فراوانی به جای گذاشت که باید مسؤولان مربوطه در این بحران نسبت به رسیدگی به حادثه دیدگان تسریع کنند.

وی پیشگیری از بروز بحران و وقایع را  مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: پیشگیری از وقوع بحران از خسارات مالی و جانی و آسیب‌های وارده جلوگیری می‌کند و سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های جبرانی می‌شود و لطمات و خسارات مردمی و عمرانی را کاهش می‌دهد.

صفایی بوشهری با تاکید بر جبران هرچه سریع‌تر خسارات مردمی در سیل اخیر گفت: برای جلوگیری از ایجاد آسیب‌های سیل احتمالی، تمهیدات لازم در استان بوشهر برای پیشگیری از خسارت  و تلفات اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، خدمات ارائه شده به سیل زدگان را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: منابع اعتباری و کمک‌های  ارائه شده و مساعدت‌های بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مسکن، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و کمیته امداد حضرت امام(ره) به طور صحیح و کارآمد و به جا در اختیار مردم آسیب‌دیده قرار گیرد.

وی با قدردانی از گروه‌های جهادی، هلال احمر و تمامی نهادها که تاکنون به سیل زدگان خدمات رسانی کرده‌اند  تاکید کرد: باید این  کمک‌ها تا بهبود وضعیت آسیب دیدگان ادامه داشته باشد.

 امام جمعه بوشهر، با تسلیت ارتحال عالم وارسته و فقیه بصیر و پارسا حضرت آیت‌الله یزدی، وی را عالمی بصیر، انقلابی، ولایتمدار، شجاع و سازش ناپذیر دانست و تصریح کرد: آن مرحوم عمر خود را در راه اسلام و مکتب  اهل بیت (ع) و انقلاب گذارد و مشقات بسیار متحمل شد و در هر جای خدمت نام نیک از خود به جای گذاشت.

صفایی بوشهری به لایحه بودجه 1400 پرداخت و گفت: از تمامی مسؤولان و نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در خواست می‌شود  پیرامون بودجه پیشنهادی دولت در استان تلاشی جدی در ارتقای سطح اعتبارات ملی داشته باشند.

وی با بیان اینکه بودجه پیش بینی شده  برای سال آینده در خور برنامه‌‌های این استان نیست تاکید کرد: این حجم اعتباری پیش‌بینی شده، شایسته استانی همچون بوشهر که در موقعیت راهبردی قرار دارد و این همه درآمد برای مملکت دارد نیست.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار