کد خبر: ۱۴۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
چهارمین روز دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان؛
سومین و آخرین مسابقه از چهارمین روز دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان با تساوی دو تیم کیمیا کاشت کردستان و پرواز هوانیروز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین روز از دور برگشت سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، گرامیداشت سردار شهید پور جعفری امروز شنبه ۲۲ آذرماه با تساوی بین دو تیم کیمیا کاشت کردستان و پرواز هوانیروز به پایان رسید. در آخرین مسابقه امروز مصاف این دو تیم که بسیار که نزدیک بود با تساوی ۲۷ بر ۲۷ به پایان رسید.

علی صادقانی بازیکن تیم پرواز هوانیروز پس از دیدار مقابل کیمیا کاشت دهدشت اظهار داشت: بازی فوق العاده سنگینی بود. در دور رفت هم دو تیم زورشان به هم نرسید و هر دو تیم جوان هستند. تیم ما جز تیم‌هایی است که منظم تمرین کرده است. امکاناتی مثل طبس و بسیاری از تیم‌های دیگر را نداشتیم. همگی تیم سرباز هستیم اما ما در تمام این مدت تمرین منظمی داشتیم اما با این وجود به دلیل ماهیت تیم مان که همگی سرباز هستیم قاعدتاً جنگندگی خاصی داریم.

وی افزود: مسی که با اختلاف کمی به این تیم باخته بودیم امروز با اختلاف زیاد بازی خود را برد. این اولین سال حضور تیم ما در لیگ برتر است و این تیم از لیگ‌های پایین به اینجا رسیده و از مدیران هوانیروز که برای سربازان انگیزه ایجاد می‌کنند، تشکر می‌کنم. همین طور شاهد میزبانی عالی از شیراز در این رقابت‌ها بودیم.

ناصر سلیمی سرمربی تیم کیمیا کاشت کردستان پس از تساوی تیمش مقابل پرواز هوا نیروز اظهار داشت: بازی امروز بازی خوبی بود. نسبت به بازی‌های قبل بهتر بازی کردیم اما هوا نیروز از کم تجربگی ما استفاده کرد و متأسفانه نتیجه بازی را با تساوی به پایان رساندیم.

سلیمی افزود: ما آنها را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که هوانیروز از چه تاکتیک‌های استفاده می‌کند ولی خوب آنها هم تیم ما را آنالیز کرده بودند.

وی در پایان گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم ولی متأسفانه در لحظات حساس کم تجربه بودیم. در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید و فکر می‌کنم این تساوی یک نتیجه عادلانه بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار