کد خبر: ۱۴۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
استاندار قزوین با بیان اینکه هیچ جامعه‌ای بدون رشد علمی به توسعه پایدار نخواهد رسید، گفت : برای رسیدن به این هدف خیران مدرسه‌ساز از نقش مهمی برخوردار بوده و با ساخت و تجهیز مدارس تضمین‌کننده توسعه پایدار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور ، استاندار قزوین، در آئین آغاز احداث ۲ واحد آموزشی خیرساز در قزوین اظهار داشت: ساخت مدرسه توسط خیرین مدرسه یک توفیق الهی برای آنان است.

وی، مشارکت در کارهای خیرخواهانه یک سرمایه‌گذاری بزرگ معنوی دانست و اظهار داشت: حضور مردم در چنین اموری آثار و دستاوردهای ماندگاری در آینده خواهد داشت.

جمالی پور با بیان اینکه هیچ جامعه‌ای بدون رشد علمی به توسعه پایدار نخواهد رسید، افزود: برای رسیدن به این هدف خیران مدرسه‌ساز از نقش مهمی برخوردار بوده و با ساخت و تجهیز مدارس تضمین‌کننده توسعه پایدار هستند.

استاندار قزوین بر نوسازی فضاهای آموزشی تاکید کرد و اضافه کرد: توجه بیشتر به اجرای طرح آجر به آجر کمک موثری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد فضاهای آموزشی استاندارد و کیفی با کمک خیران، معلمان و دانش‌آموزان بتوانند به وظایف خود بهتر عمل کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار