کد خبر: ۱۴۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
مراسم افتتاحیه رقابت‌های شطرنج قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های آسیا به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، آئین افتتاحیه مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های آسیا با حضور مسئولین فدراسیون ورزش دانشجویی آسیا، فدراسیون شطرنج آسیا و هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و مسئولین فنی از طرف فدراسیون شطرنج آسیا و نمایندگان کشورهای شرکت کننده برگزار شد.

این مراسم که به صورت برخط برگزار شد با سخنرانی مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان برای شرکت کنندگان در این مسابقات آغاز شد و پس از آن دبیر فدراسیون شطرنج آسیا طی پیامی از ایران برای برگزاری این مسابقات تشکر نمود.

همچنین نماینده فدراسیون ورزش دانشجویی آقای «سیتو» از کشور سنگاپور اعلام نمود که ورزش شطرنج جایگاه ویژه ای در ورزش دانشجویی دارد و ما امیدوار هستیم که همکاری فدراسیون ورزش دانشجویی و فدراسیون شطرنج آسیا تداوم داشته باشد و از این پس همه ساله این مسابقات در سطح آسیا برگزار گردد.

پس از آن رسماً هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران میزبان رقابت‌ها افتتاح رسمی این مسابقات را اعلام نمود و بعد از آن جلسه فنی مسابقات و توضیحات لازم برای نمایندگان کشورها برگزار شد.

رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه‌های آسیا از ۲۴ آذر تا ۹ دی ماه سال جاری با همکاری فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار