کد خبر: ۱۴۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: آقای روحانی وعده‌های انتخاباتی شما در مورد مناطق محروم و کمتر توسعه یافته چه شد؟ تا چه زمان لابی‌گری و منطقه نگری در بودجه نویسی به جای توسعه نیازهای منطقه و میزان بیکاری خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، کمال حسین پور نماینده پیران شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 26 آذر) قوه مقننه در تذکر شفاهی خود خطاب به دژپسند وزیر اقتصاد، اظهار داشت: آیا اطلاع دارید که مرزهای سردشت و پیرانشهر بیشترین درآمد مرزی را بین مرزهای غرب کشور برای نورچشمی ها دارد، اما جوانان این منطقه یا بیکار هستند و یا با کولبری امرار معاش می کنند؟

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: شما و رئیس گمرک چطور از عذاب وجدان خوابتان می برد که یک تعداد نورچشمی در مرزهای غربی به درآمدهای کلان برسند و جوانان این منطقه برای تهیه نان، کولبری کنند؟!

وی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رئیس جمهور، بیان داشت: وعده های انتخاباتی شما در مورد مناطق محروم و کمتر توسعه یافته چه شد؟ در بودجه سال 1400 برای مناطق کردنشین مرزی چه تدابیری اندیشیده شده و تا چه زمان لابیگری  و منطقه نگری در بودجه نویسی به جای توسعه نیازهای منطقه و میزان بیکاری حاکم خواهد بود؟

نماینده مردم پیرانشهر  در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود ضمن خطاب قرار دادن عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور،  اظهار داشت: چرا علیرغم وجود قانون برای تامین آب، برق و گاز مناطق محروم حاشیه شهرها، شهرداری ها هنوز با این موضوع مخالفت می کنند؟

حسین پور  در پایان خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی!مملکت داری از پشت میزنشینی و پشت شیشه‌های ماشین امکانپذیر نیست، باید در جمع مردم حضور یابید و ببینید که کمر مردم زیر فشار گرانی ، بیکاری، تورم و... خم شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار