کد خبر: ۱۴۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
گروه استان ها- گلستان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهمان حرفه ای و اعتراف آنان به 63 فقره سرقت کابل برق و مخابرات در شهرستان های "گرگان و کردکوی" خبر داد.

سرهنگ "فرزاد تاجره" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت کابل های برق و مخابرات در "گرگان" رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 13 شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه پلیس در این راستا آغاز شد و پس از یک سری اقدامات فنی و میدانی، مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه پژو سبز رنگ در نقاط خلوت شهر اقدام به سرقت و تخریب کابل های برق و مخابرات می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران و تحقیقات تکمیلی، محل اختفای متهمان در یکی از روستاهای اطراف گرگان که به صورت استیجاری طی چند روز اخیر در اختیار آنان قرار گرفته و محل دپوی اموال مسروقه بود، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه هر 3 سارق در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سرکرده این باند از سارقان سابقه دار است، تصریح کرد: سارقان پس از مواجهه با مستندات موجود به 63 فقره سرقت کابل برق و مخابرات در شهرستان های "گرگان و کردکوی" اعتراف کردند.

سرهنگ تاجره با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پژو که متهمان پلاک آن را مخدوش کرده بودند، بیان داشت: سارقان که 2 مرد و یک زن بودند، پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر در این عملیات و کشف 2 هزار و 300 متر کابل ، 300 کیلو سیم و 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، گفت: پلیس گلستان اجازه جولان به مجرمان و سارقان را نداده و با اینگونه افراد برابر قانون برخورد خواهد کرد.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار