کد خبر: ۱۴۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
پیام مشترک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله به مناسبت روز پرستار؛
در پیام مشترک فرمانده سپاه ثارالله و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله به مناسبت روز پرستار آمده است: تلاش‌های مثال زدنی مدافعان سلامت این میراث‌داران خون شهدا که با روحیه انقلابی و جهادی در خط مقدم پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس هستند، برکسی پوشیده نیست.

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان و حجت‌الاسلام «علی عربپور» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در پیامی مشترک روز پرستار را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

َیُؤْثِرُونَ عَلَی أَنْفُسِهِمْ وَلَوْ کَانَ بِهِمْ خَصَاصَةٌ (حشر/۹) و آنها را بر خود مقدّم می‌دارند هر چند خودشان بسیار نیازمند باشند.

«پرستار ترکیبی از یک مجموعه ی ارزش‌های اخلاقی و فضایل انسانی است؛ از شفقت و دلسوزی بگیرید تا مسئولیت پذیری، تا صبر و بردباری در برابر بی تابی‌ها و کج خلقی‌ها که همه‌ی اینها فضلیت‌های بزرگ انسانی است». امام خامنه‌ای (مدظله العالی)
 
چه زیباست که «روز پرستار» مزین به نام مبارک حضرت زینب (س) بزرگ پرچمدار نهضت عاشورا، بانوی صبور و فداکار اسلام شده است.

پرستاران این سرزمین با ازخودگذشتگی مثال‌زدنی در دوران دفاع مقدس، تابلویی از ایثار را در رسیدگی به مجروحین جنگ تحمیلی به جای گذاشتند، آمار هزاران شهید و جانباز پرستار، گواه این ادعاست و امروز در این شرایط بحرانی و شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور اهمیت و نقش بی بدیل پرستاران و تلاش‌های بی دریغ و بی‌وقفه این عزیزان در راستای خدمت رسانی به مردم و سلامت آنان بیش از گذشته برای همگان نمایان است.

تلاش‌های مثال زدنی مدافعان سلامت این میراث‌داران خون شهدا که با روحیه انقلابی و جهادی در خط مقدم پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس هستند و همچنین اهمیت حوزه سلامت و نقش آن‌ها در رشد و بالندگی کشور که برکسی پوشیده نیست.

بی‌تردید رسالت سنگین شما بزرگواران در تکمیل و اثربخش نمودن سیر درمان فریضه مقدسی است که تحقق آن جز با انگیزه الهی و ایثار میسر نخواهد بود و یقین داشته باشید که ثاراللهیان استان کرمان با تمام توان، نیرو و امکانات، پشتیبان و در کنار شما مدافعان سلامت خواهند بود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

ضمن تبریک میلاد پرخیر و برکت حضرت زینب (س) و روز پرستار محضر شما مجاهدین جبهه سلامت استان کرمان، یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌داریم و به روح پاکشان سلام و صلوات می فرستیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار