کد خبر: ۱۴۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)و روز پرستار امام جمعه سی سخت وجمعی از ادارات از پرستاران شهر سی سخت تقدیر کردند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت،به همت امام جمعه سی سخت و به پاس تجلیل از مجاهدت های سفیران ایثار و سلامت در روز میلاد عقیله بنی هاشم با حضورفرماندار دنا، معاون فرماندار و جمعی از مسولان شهرستانی در سی سخت از پرستاران تجلیل شد

به گزارش فارس،در این آیین مصباح نژاد امام جمعه با استناد به روایتی از رسول اکرم گفت: مراقبت از سلامت و حیات انسان ها در آموزه های دینی کاری از جنس تلاش انبیاست و پرستاران در ایام مبارزه با ویروس کرونا در خط مقدم خطر و جنگ بودند که وظیفه خود دانستم امروز برای تجلیل از مقام  پرستار در جمع پرستاران حاضر شوم و مجاهدات های آنان را ارج نهم . 

وی خطاب به پرستاران گفت: الگوی شما حضرت زینب است که شخصیتی جامع و فعال در عرصه های سیاسی اجتماعی و علمی بوده و نشان داد جایگاه زن در اسلام کجاست و با تاسی به ایشان در همه ابعاد زندگی می توانیم به تکامل برسیم، زینب کبری افتخار خاندان اهل بیت عصمت و طهارت بود و پرستاران ما هم مایه افتخار جامعه ما هستند چون رهرو زینب اند.

وی گفت: مردم ما زمانی قدردان تلاش های شما هستند که پروتکل های بهداشتی و توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کنند.

به گزارش فارس،در پایان این  مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از طرف امام جمعه با همکاری ستاد امربه معروف و نهی از منکر و تعدادی از ادارات از پرستاران شهر سی سخت تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار