کد خبر: ۱۴۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
نماینده مردم ملکان در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: نسبت به حقوق معلمان حق التدریسی و نهضتی توجه جدی کرده و به مشکلات آنها رسیدگی کنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکری شفاهی با اشاره به شرایط نامناسب معیشتی فرهنگیان خطاب به آقای حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای وزیر نسبت به حقوق معلمان حق التدریسی و نهضتی توجه جدی کرده و به مشکلات آنها رسیدگی کنید.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به خاوازی وزیر جهاد کشاورزی خواستار رسیدگی به مشکلات باغداران ملکانی شد و افزود: محصول کشمش باغداران با قیمتی نازل خریداری می شود و حقوق آنها در این موضوع تضیع شده و سودی عاید آنها نمی شود.

نماینده ملکان در مجلس با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت اجناس و کالا‌ها، بیان داشت: از مسئولان می خواهم جلوی گرانی را بگیرند و نگذارند مستضعفان زیر چرخ های گرانی له شوند.

موسوی در بخش پایانی تذکر خود خطاب به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، بیان داشت: آقای وزیر ! به مسیر هشترود-مراغه-ملکان و ادامه احداث این محور حیاتی توجه جدی کنید وگرنه با ابزار استیضاح به سراغ شما خواهیم آمد.

انتهای‌پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار