کد خبر: ۱۴۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی رصد و پایش مستمر فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی موبایلی و تلاش شبانه‌روزی کارشناسان پلیس فتا استان ۳ نفر از کارگزاران سایت‌های قمار و شرط‌بندی‌ آنلاین فعال در حوزه استان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس فتا در این عملیات ، تجهیزات رایانه‌ای مورداستفاده جهت انجام بزه توقیف و ۶ عدد کارت بانکی که به عنوان حساب میزبان شرط‌بندی‌های آنلاین با گردش مالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال مورد استفاده بود کشف و مسدود شد و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کردستان برای پیشگیری از وقوع این گونه جرایم به شهروندان توصیه کرد، هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و کارت‌های بانکی خود را تحت عناوین مختلف از جمله فرار مالیاتی و مسدود بودن حساب‌های مالی خود به خصوص حوزه سایت های شرط بندی، در اختیار هیچ‌کس قرار ندهند.

سردار آزادی گفت: در این سایت‌ها کاربران پس از ورود ابتدا مبالغی را واریز می کنند و سپس با تبلیغ و تحریک جوایز بیشتر از آنان خواسته می‌شود که مبلغ واریزی خود را افزایش دهند اما سازوکار و فعالیت این سایت‌ها به گونه‌ی است که امکان برنده شدن را به کاربر نمی‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار