کد خبر: ۱۵۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از شناسایی ۶۸ نقطه حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

 به گزارش برنا  از ایلام، نورالله دلخواه  گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راه و با تحلیل داده‌های آماری اقدام به شناسایی نقاط پرحادثه محور‌های ارتباطی کرده و به منظور ایمن سازی این نقاط کار‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه ایمن سازی جاده‌های استان و تداوم حذف نقاط حادثه خیز دمحورهای ارتباطی اصلی و فرعی  برای کاهش تصادفات و آمار فوتی ضروری و نقش موثری دارد افزود:امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم ۶۸ نقطه حادثه خیز شناسایی شده را اصلاح و ایمن سازی کنیم.

دلخواه با اشاره به اینکه در سالجاری با همکاری پلیس راه، ۵۴ نقطه پرحادثه در جاده‌ها آشکارسازی و ایمن‌سازی شد یادآور شد:  همچنین از ابتدای امسال تاکنون خط‌کشی تمام حوزه استحفاظی استان به میزان ۲ هزار کیلومتر اعم از بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و روستایی انجام شده است.

وی از نصب هشت هزار و ۵۰۰ عدد انواع علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی ایلام طی سال جاری خبر داد و گفت: علائم نصب شده این مدت شامل تابلو‌های ایمنی، اخباری، انتظامی و مسیرنما است.

دلخواه افزود: برگزاری ۶۰ هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی برای مدیران و متصدیان و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی، نصب ۱۰۴ دستگاه دوربین نظارتی تصویری و ثبت سرعت در راه ها، تحت پوشش قرار گرفتن ۲۵ باب از مدارس حاشیه راه‌های استان (برون شهری و روستایی) در طرح ایمن سازی راه‌ها و توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران از جمله اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری بوده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار