کد خبر: ۱۵۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۰
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: تیم‌های ارزیاب خسارتی از زلزله 5.5 ریشتری نداده‌اند و بحمدالله بدلیل قرارگیری کانون زلزله در دریا، خسارات شدیدی گزارش نشده است.

مهرداد حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بحمد الله بدلیل قرارگیری کانون زلزله در خلیج فارس حد فاصل غرب جزیره قشم تا سواحل کُنگ در سرزمین اصلی، خسارات شدیدی گزارش نشده است و تیم‌های ارزیاب نیز در حال بازگشت از این مناطق همجوار با کانون زلزله هستند.

وی افزود: عمده خسارات محدود در حد ترک‌خوردگی‌های منازل مردم است و قطع برق رخ داده در غرب بندرخمیر نیز پس از 15 دقیقه رفع شده و اکنون مناطقی بدون برق متأثر از وقوع زلزله 5.5 ریشتری نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین اضافه کرد: یک مورد مصدوم نیز در روستای سایه‌خوش بندرلنگه داشته‌ایم که بصورت سرپایی درمان شد.

حسن زاده با تأکید بر لزوم هوشیاری و آماده‌باش فرمانداران و واحدهای امدادی و اورژانس در قشم و بندر خمیر، گفت: جمع‌بندی نهایی در مورد خسارات احتمالی را تا ساعاتی دیگر پس از نهایی شدن گزارش تیم‌های ارزیاب و گزارشات دهیاران و بخشداران مناطق نزدیک به کانون زلزله ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/ 88055

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار