کد خبر: ۱۵۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از برنامه‌ریزی برای ساخت 4 هزار و 644 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان خبرداد.

حسینعلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از برنامه‌ریزی برای ساخت 4 هزار و 644 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری خبرداد و گفت: از این تعداد دو هزار و 914 واحد مربوط به مرکز استان با جمعیت بالای یکصد هزار نفر و یک هزار و 730 واحد مربوط به سایر شهرها با جمعیت زیر یکصد هزار نفر است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به استثنای شهرهای شهرکرد و تعدادی زمین در شهرهای بروجن و لردگان، مابقی زمین‌های مورد نیاز این طرح در قالب اجاره 99 ساله به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی مساحت زمین پیش‌بینی شده برای ساخت واحدهای مسکن ملی را 231 هزار و 37 متر مربع عنوان کرد و افزود: در شهرهایی که مشکل تأمین زمین وجود دارد نیز با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها، معاونت املاک و معاونت شهرسازی مراحل تخصیص زمین و کاربری زمین‌ها انجام خواهد شد.

 مقصودی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به عنوان کارگزار، ساخت واحدهای مسکن ملی معرفی شده‌اند، توضیح داد: بر این اساس ساخت دو هزار و 334 واحد در شهرهای بروجن و شهرکرد بر عهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  و ساخت 2 هزار و 331 واحد را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مدیریت است.

وی شهرهای شهرکرد، بروجن و لردگان را دارای بیشترین آمار ثبت‌نام مسکن ملی عنوان و اضافه کرد: شهرهای اردل، فارسان، سامان، شلمزار، بن، فرادنبه، گندمان، فرخشهر، هفشجان، چلگرد، جونقان، نقنه و سورشجان نیز شهرهایی هستند که برای ساخت واحدهای این طرح در آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/68024

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار