کد خبر: ۱۵۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱

به گزارش شفاف، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (یک‌شنبه) ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ دو دیدار از گروه الف رقابت‌ها برگزار شد که در پایان، تیم شهرداری گرگان موفق شد سیزدهمین برد متوالی خود در لیگ را کسب و خانه بسکتبال خوزستان هم نخستین شگفتی لیگ را خلق کند.

در نخستین بازی امروز، شاگردان مهران شاهین‌طبع با نتیجه ۱۰۲ - ۶۸ رعد پدافند هوایی مشهد را شکست دادند تا با ۱۳ برد متوالی صدرنشین مقتدر گروه الف رقابت‌ها باقی بمانند. 

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۲۴ - ۹ گرگان

کوارتر دوم: ۲۷ - ۱۹ گرگان

کوارتر سوم: ۳۲ - ۲۳ گرگان

کوارتر چهارم: ۱۹ - ۱۷ گرگان

اشکان جعفری گارد تیم شهرداری گرگان با کسب ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۸ را در ترکیب تیم خود به ثبت رساند و بهترین بازیکن زمین شد.

در دیگر بازی امروز هم، شاگردان رمضان در تیم خانه بسکتبال خوزستان، موفق شدند با نتیجه دور از انتظار ۸۹ - ۸۷ شورا و شهرداری قزوین را شکست داده، دومین برد خود در لیگ را جشن بگیرند. خوزستانی‌ها کوارترهای اول، دوم و سوم را با نتایج ۲۲-۱۹، ۲۵-۲۳ و ۲۱-۱۳ پیروز شده و در کوارتر آخر ۲۱ - ۳۲ نتیجه را واگذار کردند.

واورلی آستین سنتر تیم شورا و شهرداری قزوین، با کسب ۱۸ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس گل تاثیرگذاری ۲۵ را در ترکیب تیم خود به ثبت رساند و بهترین بازیکن این دیدار شد. 

خوزستانی‌ها با این برد نخستین شگفتی لیگ را خلق و دومین پیروزی خود در این فصل از مسابقات را کسب کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار