کد خبر: ۱۵۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف ۹۳۰ بسته توتون و تنباکو قاچاق از انبار یک واحد صنفی در حوالی بازار تهران خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت اظهار کرد: روز گذشته اخباری مبنی بر دپو مقادیر زیادی توتون و تنباکو قاچاق و غیر مجاز در انبار یک واحد صنفی در حوالی بازار تهران به دست ماموران رسید.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی مالک آن را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پس از تایید صحت و سقم خبر و شناسایی مالک این واحد صنفی، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از این مغازه اخذ شد.


بیشتر بخوانید


مرادی گفت: با هماهنگی مقام قضائی عصر دیروز دوازدهم بهمن ماه تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به محل اعلامی اعزام و موفق شدند متهم را دستگیر و از انبار این واحد صنفی ۹۳۰ بسته توتون وتنباکو قاچاق فاقد فاکتور و مجوز‌های گمرکی و قانونی کشف کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را حدود ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار