کد خبر: ۱۵۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

دکتر آرین قلی پور دبیر جایزه ملی منابع انسانی مدل 34000، نقشه راهی برای تعالی سیستم‌های منابع انسانی در جهت تحقق استراتژی‌های سازمان است. از آنجا که نمی توان همه فرآیندهای منابع انسانی را در زمان کوتاه مستقر کرد، از این‌رو مدل34000 به صورت تدریجی و مرحله‌ای طراحی شده است. هر مرحله تکاملی یک تغییر منحصر بفرد را در فرهنگ سازمانی می طلبد تا بتوان زمینه مناسب را برای جذب، حفظ و توسعه منابع انسانی فراهم کرد. یکی از ویژگی‌های جالب مدل34000 آنست که به‌عنوان یک سیستم یکپارچه در راستای اهداف و استراتژی‌ها و نیازهای سازمانی، بلوغ ایجاد می‌کند. مدل زیر بنایی مدل34000 در سال 2001 برای اولین بار در شرکت‌های بزرگ و بویژه شرکت‌های دانش محور به کار گرفته شد و تاکنون در شرکت‌های بسیاری اجرا شده است.

دکتر آرین قلی پور عضو هیات علمی دانشگاه تهران،با توجه به اهمیت حوزه منابع انسانی؛ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان معتبرترین مرکز آموزش مدیریت در کشور اقدام به برگزاری پنجمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی با حضور اساتید و مدیران برتر و به نام کشور در28و29 بهمن ماه 1399 نموده است . همچنین در روز دوم این رویداد بزرگ اعطای جایزه مدل 34000 مدیریت منابع انسانی به سازمان‌های برتر خواهد بود.

از مهمترین موضوعات و محورهای این کنفرانس می توان به: منابع انسانی دیجیتال،مدیریت استعداد،مدیریت استراتژیک منابع انسانی،رهبری دیجیتال،کانون های ارزیابی و توسعه،مدیریت رفتار سازمانی،علوم شناختی در منابع انسانی،روانشناسی صنعتی و سازمانی،جانشین پروری،گردینگ شغلی،ساختار سازمانی اشاره نمود.

جهت مشاهده برنامه کنفرانس می توانید به وب سایت www.HRMconf.com مراجعه فرمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار