کد خبر: ۱۵۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
اله کرمی، رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین درباره شرایط ورزشکاران این رشته برای حضور در پارالمپیک توکیو توضیحاتی داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقیه اله کرمی، رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین درباره شرایط ملی پوشان این رشته برای حضور در مسابقات پارالمپیک توکیو عنوان کرد: ملی پوشان اعزامی به توکیو بیش از ۱۰ ماه، از اردو‌های آمادگی و فضای رسمی تمرینات به دور بودند. گرچه با تمرینات خشک و غیرمتمرکز از راه دور تحت نظارت کادر فنی قرار داشتند، اما در ۲ اردویی که برگزار شد تمام تلاش ما برای آماده سازی روانی و ریکاوری بازیکنان بود، زیرا در تیراندازی و رقابتی مانند پارالمپیک چنین اقدامی یک پیش نیاز است.

وی افزود: به لطف خداوند با تلاش پاراتیراندازان و مربیان، شرایط خوبی بر تیم حاکم است. تا پایان سال یک اردوی دیگر داریم. اردوی فعلی چهارم اسفند ماه به پایان می‌رسد و اگر حضور ما در جام جهانی العین امارات که اواخر سال جاری برگزار می‌شود، قطعی شود، اردوی بعدی در فاصله نزدیک به اعزام بر پا خواهد شد. این مسابقات از نظر تدارکاتی بسیار کمک کننده خواهند بود. امیدواریم که تا پیش از پارالمپیک حتما در یک رقابت برون مرزی شرکت کنیم.

اله کرمی با اشاره به برگزاری ۳ دوره رقابت‌های انتخابی ادامه داد: ما در مسیر توکیو از رقابت‌های پاراآسیایی هم غافل نیستیم و با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، این مسابقات را برگزار کردیم که شرکت کنندگان آن، ورزشکاران برگزیده مسابقات آزاد سال ۹۸ بودند و برترین‌های این ۳ مرحله را نیز به اردو‌های کوتاه مدت فرا می‌خوانیم تا پشتوانه‌ای برای تیم ملی اصلی و تیمی که به مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ چین اعزام می‌شوند، داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین در پایان خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط و با صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش، رقابت‌های قهرمانی کشوری جوانان را نیز با هدف شناسایی استعداد‌ها تا پایان سال برگزار خواهیم کرد و ورزشکاران جوانی که رکورد‌ها و عملکرد خوبی داشته باشند در آینده به اردو‌ها دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار